Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 3. juni 2012

NEW IN

Da jeg alligevel ikke kan sove, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kan vise
jer mine nye fund! Så here goes ::

Denne skønne oversize tee er fra H&M i mandeafdelingen til 99,- kroner.
Den er meget stille og rolig, og utrolig lækker at have på, og meget basic.

Denne top er købt i Vero Moda, men mærket er Only. Jeg gav kun 129,95 kroner
for den, så den måtte jeg have, da jeg har været på udkig efter sådan en!

Rigtig sød, hvid mønstret top også fra H&M til 79,95 kroner.
Simpelthen fordi den var så billig og utrolig sød og feminin, måtte jeg eje den! 

Denne dejlige og ret store "top" er også fra H&M's mandeafdeling, og jeg gav
KUN 49,95 kroner for den. Jeg synes den er super fed, og eftersom jeg også lige
har bestilt en sort bandeau, tror jeg den vil passe perfekt til!

Det er meget basic varer jeg denne gang har investeret i, men alligevel synes jeg at hver en ting har sit lille twist,
som f.eks toppen med korset, t-shirten med den lille lomme og den korte t-shirt med mønsteret. Derudover købte jeg
også 2 par hygge/nat shorts til 40 kroner stykket, men de er ikke værd at vise :P Nu vil jeg prøve at sove, sov godt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar