Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

30.8.12

DUFTEN AF NYT TØJ

SÅ er mine to nye babyer kommet med posten, og jeg er allerede ret
forelsket i dem! Jeg tog lige nogle hurtige shots af dem, så undskyld hvis jeg ikke
får vist dem ordentligt frem!

Dejlig "flagermuse" bluse fra Prim I Am til 249,95 kr.
Især farven kommer slet ikke til sin ret på billedet, da den har
den lækreste creme farve, og så er den super blød!


Igen er det lidt en "flagermuse" bluse, denne gang fra Mbym til 149,95 kr.
Jeg er især vild med farven på denne dejlige bluse! Den har også
en super lækker kvalitet, og er rigtig dejlig at have på.

(pencil skirt er fra Vila)

Det var så mine 2 køb, og jeg er som sagt ret forelsket allerede.
Snart smutter jeg til Næstved, for at se min dejlige veninde synge og hygge med
nogle af de dejlige piger. Seeeeeees 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar