Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

17.11.12

Dagens outfit

Top - Jane Normann | Jeans - Monki | Sweater - Gina Tricot | Ringe - Spinnings

Okay, så hurtig hurtig inden jeg tog afsted i biografen tænkte jeg, at jeg ville tage nogle
dagens outfit-billeder, but let's face it, jeg er nok den dårligste i verden, til at tage dagens-billeder.
Billederne er pisse dårlige, men jeg håber alligevel, at i kan se hvad jeg har på. I sidste øjeblik
besluttede jeg mig for at hoppe i den lækre sweater fra Gina Tricot, derfor er den ikke lige
med på alle billederne. GODT, så fik vi det på plads! Er næsten lige kommet hjem fra Næstved,
hvor jeg var i biffen og se den nye Twilight med pigerne - det har jeg vist nævnt en gang eller
to, at jeg skulle, haha. Og filmen skuffede slet ikke, tvært imod! Jeg synes den var pisse god,
og det synes pigerne også. Så hvis i har set de andre twilight film, så gå forhelvede ind og se den,
jeg synes det var den bedste af dem alle. BUM. Derudover var det bare dejligt at se pigerne
igen - men det er det nu altid. Så helt okay lørdag, kan jeg konkludere. Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar