Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

16.11.12

Egentligt startede jeg jo kun med at blogge her på Blogspot, da jeg gerne ville holde fast i den "blog" jeg nu havde på DR's skum. Jeg følte dengang, at jeg havde hele mit liv skrevet ned der, og jeg valgte derfor at flytte det hele med herover. Men nu, hvor jeg kigger tilbage på det, føler jeg ikke, at jeg behøver at holde fast i det mere. Det er fortid. Jeg er blevet ældre, og blogger på en anderledes måde - derfor har jeg valgt at slette alle de indlæg, som jeg havde med ovre fra den gamle blog. Jeg har endnu ikke besluttet om flere af de ældre indlæg skal slettes, nu må vi se. Jeg har for tiden også overvejet, om jeg bare burde lukke min blog - min blog er mit fristed, det er der alle mine tanker, følelser, oplevelser og alt andet ryger ned, men samtidig ved jeg heller ikke, om det er noget, jeg skal blive ved med at holde fast i. Men intet er selvfølgelig besluttet, det er kun tanker jeg går rundt med, og lige et heads up, hvis i pludselig lagde mærke til, at der manglede noget af bloggen :))) Hav en satans lækker fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar