Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

2.11.12

New In


Jeg synes faktisk ikke at der var særlig meget spændende i Næstved centeret idag,
men lidt nyt tøj blev det da til, og lidt har jo også sin ret! Det blev til en dejlig, blød
pull over fra Gina Tricot til 250 kr. - jeg har kigget lidt på den inde på Gina Tricot's
hjemmeside, så jeg besluttede mig simpelthen for at købe den idag! Den er rigtig skøn
og super lækker at have på. Derudover købte jeg også en super sød bordeaux pencil
skirt også fra Gina Tricot til kun 100 kr. Den passer til stort set alt, og kan både
bruges i hverdagen og til fester. Sidst men ikke mindst købte jeg en også bordeaux
tee, som er utrolig blød og dejlig - den er fra H&M og kostede de små 70 kr.

Det blev til mange basic ting i denne omgang, men det kan man jo heller ikke få nok af!
Alt i alt var det en super hyggelig tur i centeret med mine piger, jeg nyder altid deres
selskab <3 Resten af weekenden står den på chill og hygge med far, indtil videre.

Møsser !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar