Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

2.12.12

1 december


Idag har faktisk været en god dag. Den er blevet spenderet sammen med min mor, 
og en helvedes masse nisser. Vi har pyntet op for fuld skrue, selvfølgelig med jule musik i baggrunden. Efterfulgt af dejlig mad, og så selvfølgelig julekalender, hæh. Føler mig som et barn igen. 

Imorgen står den på julefrokost med noget familie, hvilket nu heller ikke er helt værst. 
Det bliver dejligt at se dem alle sammen igen - plus at det er den første advent, hvilket vil sige, 
at jeg får en gaaave! Wuhu!! 

Hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg næsten bedre lide, at tilbringe mine weekender sammen
med familien.. I sidste ende er de sgu de eneste, der altid vil være der for en - og jeg holder så
uendeligt meget af min familie. Men når det SÅ er sagt, ligger veninderne, kæresten, byen og
fester på en klar anden plads.. Hæh. Har ikke så fucking meget mere at sige, end at den her 
weekend, tegner til at være en af de gode. Håber også at i nyder jeres!
Møs møs møssss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar