Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 25. december 2012

CHRISTMAS EVE IN PICTURES

2 gavekort til matas + 1 gavekort til Ringstedet
3 Nilens Jord make-up børster (Powder brush, Foundation brush & Eyeshadow brush)
Gaveæske fra Gucci med parfume + bodylotion
2 billetter til Anders Matthesens show "Anders"
Mig og min søde bror - JA han mangler øjenbryn, det var vist en god julefrokost....
Han er desværre ikke single piger.......... lol


Som jeg lovede jer igår; lidt af min aften i billeder. Valgte lige hurtigt at tage nogle enkelte billeder, af nogle af mine gaver, men som sagt er det ikke alle overhovedet. Det er som regel altid min mors gave jeg bliver aller gladest for, og det var det satme også i år.... 2 stk Anders Matthesen billetter. Jeg har plapret om, at jeg så fucking gerne ville ind og se hans show, eftersom han i min verden, er et af de sjoveste mennesker nogensinde. Jeg har da bare den bedste mor i verden! Nu er spørgsmålet så bare, hvem jeg skal invitere? For min mor er i Afrika den dag. Desuden er det den dag, hvor de filmer showet (!!!!!) - i kan godt mærke, at jeg allerede glæder mig sygt meget, ikke? Men alle gaverne var rigtig gode, og nu har jeg råd til de ting jeg lige mangler, eftersom der er få ting der skal byttes, og jeg også fik lidt penge. Det var min aften i billeder, håber i nød det. GLÆDELIG 1 jule dag <3333

Ingen kommentarer:

Send en kommentar