Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 28. december 2012

New In

Grå tee - Gina Tricot, blonde tee - H&M, Depend falske vipper & hårfarve købt i matas

Idag (eller rettere sagt igår... bliver nødt til at stoppe med at blogge om natten) var jeg i centeret med min mor, på jagt efter en nytårs kjole - der var selvfølgelig en helvedes masse mennesker, og fandt jeg min nytårs kjole? Selvfølgelig ikke. Til gengæld fandt jeg disse lækre tee's, til sølle 99 kr. pr. stk. Den grå fra Gina Tricot har jeg haft lidt kig på før, og da den så var sat ned fra 200 til 99, tænkte jeg, at jeg hellere måtte slå til. Den er dejlig stor, blød og lækker, og meget mig. Den blonde tee fra H&M tænkte jeg evt. kunne være en erstatning for nytårs kjolen, med en stropløs top under (da den er pisse fucking gennemsigtig), et sort pencilskirt - har forresten også et pencilskirt i bordeaux, nu hvor jeg tænker mig om - og nylonstrømper. Ikke skide festligt, men med lidt smykker, kunne det måske gå. 

Har dog for en sikkerheds skyld også  lige bestilt en kjole på nelly.com idag, men om den når at komme inden mandag, er endnu uvist. Og om den overhovedet er nytårs egnet, er jeg ikke sikker på. I kan godt høre, at jeg er ved at gå i panik, omkring nytårs tøjet, ikke? Haha. Forfærdeligt. DET SKAL NOK FUCKING GÅ. Det skal det.

Ellers har jeg haft en stille og rolig dag.... det løgn. Har haft en elendig dag. Men fuck det, for imorgen skal jeg endelig have farvet mit hår, som i også kan se på billedet, og om aftenen skal jeg så til julefrokost (som egentligt er julemiddag, eftersom det er aftensmad, og ikke frokost) med min gamle folkeskole klasse, og det bliver formegentligt fuldt og sjovt. De falske øjenvipper skal forresten også bruges nytårsaften. BYE <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar