Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 6. december 2012

Tidlig julegave



Idag ankom min tidlige julegave, og her til aften, blev den sat op!! Jeg vil ikke afsløre
for meget, men jeg vil love jer, at i får et billede af den imorgen. Denne aften har bestået af
cola, fast food, julekalender, smøger og jackass! Har virkelig hygget mig, i mit eget fantastiske
selskab (ha). Imorgen står den på lidt juleshopping med min papa - julegaverne skal jo forfanden
købes, selvom jeg simpelthen er så dårlig til det. Lørdag står den på fucking damemiddag,
med de aller lækreste piger i verden. Tager selvfølgelig mit kamera med, så jeg forhåbentligt
får nogle gode billeder! Og så er det fandme også allerede den 6 december. Synes dagene
går så hurtigt. Inden længe er december omme, og så er det januar. Øv. Det eneste positive
ved januar er januar-udsalg, og det faktum at der så er endnu kortere tid til jeg bliver 18 år.
Fuck altså. Kan næsten ikke klare tanken. Har lidt blandede følelser omkring det. På den ene
side bliver jeg meget mere independent, men på den anden side gider jeg ikke at være voksen.
Derfor billedevalget idag. Sov godt babes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar