Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.1.13

2013

Eftersom jeg glemte at ønske jer pisse godt nytår igår, kan jeg jo
så nu sige, at jeg håber, at i havde en lækker aften. Min blev tilbragt
med mine piger - og det var perfekt for mig. Blev egentligt ikke så
fuld, hvilket jeg jo kan glæde mig over idag, hvor jeg stort set ingen
tømmermænd har - kun lidt moralske tømmermænd.. 

Idag skal tilbringes i sengen, og forhåbentligt med lukkede øjne..,
Kom først i seng omkring halv seks-seks imorges, og så at skulle stå
op ved 10-11 tiden, det er ikke lige mig. Så godnat herfra - håber i
at i alle sammen stadig har jeres 10 fingre, og er i godt behold. 

Lad 2013 blive et godt år


ps. eftersom jeg har glemt mit elskede kamera hos min veninde,
kan jeg ikke vise jer de ellers flotte nytårs billeder der blev taget.
Ved ikke hvornår jeg får det igen, men når jeg gør, får i dem at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar