Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

21.1.13

A PERFECT DAY


I lørdags havde jeg noget nær den perfekte dag, med min søde veninde Maria. Vi mødtes på nørreport ved 1 tiden, og tog sammen derfra til amager, hvor hendes mors lejlighed ligger, som vi havde fået lov til at låne. Efter lidt gossip tog vi tilbage til nørreport og ned ad købmagergade. Der blev shoppet lidt, og derefter valgte vi det ret kendte fish kiss. Prøvede det i sommers på Cypern med min mor, selvom jeg er rædselsslagen for fisk. Men selvfølgelig skulle vi gøre det, og det var også okay, så længe jeg ikke kiggede ned. Efter en halv time der, fandt vi den lækreste italienske restaurante, hvor vi delte en flaske vin og spiste. Bagefter suuusede vi til Frederiksberg, for min julegave skulle indløses kl 19! Billetter til Anders Matthesens nye show. Det var sjovt som forventet, og vi hyggede os enormt. Bagefter drak vi en drink, og tog ellers bare tilbage i lejligheden og drak captain morgan og bacardi razz. Dagen efter var vi, som i nok kan se, på joe & the juice. Så det var en lækker lørdag med min skat. Vi fik grint en del og snakket om det hele. Det havde jeg brug for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar