Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.1.13

Refleksioner om det nye år

Skyder da året i gang med at være syg, det er da det, jeg gør. Ærligt, jeg har i skrivende stund, lyst til at ligge mig ned og dø. Mit immunforsvar kan fucke af helvedes til, og meget gerne tage mit enorme uheld med. Min nytårs kjole nåede ikke at komme igår, og de (ret dyre) nylon-strømpebukser fra Caroline Flemming, viste sig at være mørke hudfarvede..... Ærligt, de var sorte på æsken, og der stod ingen farve. Så mht. tøj, blev jeg nødt til at improvisere, og så ikke nær så godt ud, som jeg ville ha ønsket. Heldigvis havde en veninde et par strømpebukser til overs - de billige i lorte kvali, men i det mindste var de sorte, så det gik. Måske er jeg pludselig blevet en pessimist, efter jeg ligger og føler mig døden nær. 2013 skræmmer mig helt utroligt meget, for jeg har ikke den fjerneste idé om, hvad der skal ske. Med mig og med alt. Det eneste jeg egentligt ved er, at jeg bliver 18 år. Fucking 18 år. Træder ordentligt ind i de voksnes rækker, og må der tage kørekort (hvilket jeg egentligt tror, at jeg allerede må begynde på nu, hvis jeg ville), købe alkohol med flere procenter og smøger lovligt, og så kan jeg jo egentligt også stemme, når det kommer dertil. 

DERUDOVER har jeg allerede idag, indskudt mit nytårsforsæt. Jeg er kraftedme stoppet med at ryge. Det smerter mig lidt i hjertet, da jeg inderligt elsker at ryge, men jeg kan alligevel blive sur på mig selv - for det er jo egentligt en dårlig og meget unødvendig vane. Man betaler dyre domme for pakker med cigaretter, som intet godt gør for en, tvært imod. Så jeg er stoppet, og det kan man vist roligt sige, at jeg har det pænt stramt med. Derudover har jeg det også pænt stramt med dem der fucking har fyret fyrværkeri af HELE eftermiddagen og stadig gør det, lige ude foran mit hus. STOP så. Okay, jeg er en pessimist idag, men intet har rigtig gået efter mit hoved, de sidste par dage, og det passer mig rent faktisk pisse dårligt, at skulle ligge syg nu. Og jeg har fucking meget lyst til at ryge. Det værste er, at jeg ved, at der ligger en pakke smøger i min jakke. Øv. 

Igen - håber i alle sammen havde en vold dejlig aften igår, og jeg håber at i har vold mange tømmermænd idag. Vil nu snotte for voldsomt i mit eget selskab, føle mig mega ynkelig, og måske se en film. Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar