Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 4. februar 2013

SPOILING MYSELF


I fredags var jeg et smut i centeret, og fandt 2 lækre sweaters på tilbud til 150 pr. stk. - den hvide fra Sister's Point og den brune fra mbyM. Egentligt synes jeg mere at den "brune" er mere khaki/army grøn i virkeligheden, så den kommer ikke helt til sin ret på billedet. Desuden ejer jeg intet i den farve, men hvad helvede, forandring fryder. De er begge fucking bløde, og lækre at have på. Derudover købte jeg mig også en shampoo og conditioner fra Aussie. Jeg både farver, glatter og føntørrer mit hår - derudover er det også bare fandens langt og slidt, og jeg har hørt, at disse skulle gøre mirakler. Dem som jeg har købt er "for hair that's dry/damaged/a bit unhappy" - altså fucking mishandlet, som mit er. Jeg har kun brugt det en gang, og kan allerede mærke forskel. Derudover dufter det af tyggegummi, hihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar