Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.2.13

MANGEL PÅ ORD


Jeg føler mig forfærdeligt tom for ord, hvilket er noget, jeg sjældent er. Jeg har altid brugt bloggen til at smide alle mine problemer hen på, og egentligt brugt den som et slags helle. Men af en eller anden grund, føles det forkert nu. Mit syn på bloggen har ændret sig så ekstremt, de sidste par måneder, at jeg egentligt har mistet mig selv lidt i den. Bloggen var MIG og hele mit liv. De sidste par måneder har jeg hele tiden haft begrænsninger på, og prøvet at lave indlæg til folk, som i grunden ikke er der. Jeg elsker denne blog, mest af alt fordi den afspejler mit liv, men også fordi den har holdt mig beskæftiget. Måske er jeg bare inde i en dårlig periode, måske kan jeg ikke engang holde mig væk fra bloggen, men for nu vil jeg holde en lille pause. Lig endelig en kommentar, hvis jeg er savnet, for jeg vil skam stadig tjekke bloggen engang i mellem. 
Hav det fucking fantastisk, til vi ses igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar