Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

8.2.13

WHAT USED TO BE


I mine drømme holder du mig tæt. Jeg ligger i dine arme, og kan dufte din hud. Du nusser mit hår, og hvisker søde ting i mit øre. Det hele er som en leg, og alt er simpelt. Det er bare dig og mig,  og i vores dobbelt seng kan intet røre os. I mine drømme er jeg stadig din. Men så åbner jeg øjnene, og alt forsvinder. Jeg kan stadig dufte din parfume, men du er væk. Jeg kan stadig høre din stemme, men jeg er alene. Illusionen om du og jeg er brudt, og drømmen er forbi. For virkeligheden er, at du er væk. Jeg ved godt, jeg VED godt, at det er det rigtige valg. Den eneste mulighed. Men jeg elsker dig. Og jeg savner dig hver dag. Måske vil tiden hele mine sår, måske ikke. Men en ting er sikker - jeg vil aldrig stoppe med at elske dig. Aldrig. Og i mine drømme vil du forblive, indtil jeg en dag er klar til at give slip. Give slip på drømmen om du og jeg forevigt. Give slip på dig. Indtil da vil jeg mindes dit store bryst, som jeg plejede at ligge på. Dine bløde læber, som engang kærtegnede mine. Dine trygge arme, som engang omfavnede mig. Dig. Jeg vil elske dig forevigt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar