Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 1. marts 2013

DEN UENDELIGE SNAK OM TØJ

Untitled #10


Jeg keder mig, og drømmer mig derfor væk i smukt tøj og lækre accessories, jeg ville ELSKE at eje.
Polyvore er et fantastisk sted, hvor man både kan finde inspiration og lækre ting, man ikke anede eksisterede. Jeg drømmer om T by Alexander Wang tee's i for store størrelser, lækre Acne støvler, skater skirts og Balenciaga tasker. For bare at nævne NOGET af det. Jeg glæder mig til at jeg en dag får penge, så jeg kan skabe en hel ny og tidsløs garderobe, med items jeg formegentligt aldrig bliver træt af, og som holder længe, pga. kvaliteten. I mine yngre år (haha) gik jeg egentligt mere op i kvantitet end kvalitet, og jovist, jeg skal da ikke være for fin til stadig at shoppe basic-varer i H&M, Gina Tricot og Weekday blandt andet, men jeg synes nu, at der er noget helt specielt ved dyre items af fantastiske designere i fantastisk kvalitet. Jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere kræsen og kvalitets bevidst, hvilken økonomien bestemt ikke bryder sig om, og indtil videre kan jeg nok også kun drømme om at eje lækre designer sko og tasker. Men en dag!!! EN dag skal det hele nok falde i hak.
Se hvor tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar