Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 16. marts 2013

I'M STILL HERE


Jeg lever stadig. Sådan da. Sneen og kulden gør virkelig intet godt for mit sind, men lad os da lade det ligge. Der sker ikke det vilde pt., og idet at min computer er en fucking kælling for tiden, får jeg blogget helt ekstremt lidt, og det kan godt ses på mit læsertal. Dagene med make-up på bliver færre og færre, og om det er en positiv eller negativ ting, ved jeg ikke helt. Vil spare jer for en masse halv sentimental og fuldstændig ligegyldig snak - ville bare lige sige, at jeg ikke er død endnu. Håber i har det vildt fantastisk, og at vejret ikke påvirker jeres humør alt for meget. Hav en skøn weekend, og drik jer nu ikke alt for meget i hegnet. Selv vil jeg bruge den på hjemmehygge, alt for meget slik og måske noget venindesnak. Møs herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar