Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

21.4.13

JUST CHECKING IN


Er fuldstændigt smadret efter en vanvittig og sindssyg dag og aften igår! Jeg var, ligesom 45.000 andre, til Justin Bieber koncerten i Parken, og det var hjernedødt, for at sige det mildt. Jeg har idag mange smerter i kroppen, efter en hård dag igår, med masende beliebers og alt for mange timers ståning. Men Justin var perfekt, og det var virkelig en oplevelse at se ham, og mærke energien. Jeg ville ikke gøre det igen - i hvert fald ikke med en ståplads - men det var stort og virkelig fedt, på trods af menneskemylderet, larmen, ømme fødder, ben og krop i det hele taget.

Og så fylder jeg jo 18 om 4 dage. Hold kæft, hvor er tiden lige pludselig gået stærkt, men det er okay, når det omhandler dette. På lørdag d. 27, holder jeg fest for min familie og nogle venner, så bruger derfor meget energi på at planlægge det, og få det til at gå op. Ellers så er jeg vel okay, jeg bruger min tid på det sædvanlige - serier, sovning, alt for mange smøger og cola. Det er rart nok. Ville bare lige sige hej, jeg er okay, og lige fortælle, at jeg ikke var en af dem der tudede eller besvimede, under koncerten igår. So it's all good.


Hav det dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar