Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 29. april 2013

HAPPY TIRED

Føler mig idag jævnt udmattet og træt, efter nogle fantastiske, oplevelsesrige, hårde, sjove, krævende og ikke mindst dejlige uger. Som jeg nævnte i et tidligere indlæg (læs det HER), har det været en utrolig stressende og hård måned for mig - i hvert fald sammenlignet med min "normale" hverdag, og min blog kan i hvert fald også godt mærke det. Men med min computer, som stadig er fucked, hvilket inkluderer at jeg ikke kan ligge billederne op fra mit kamera, så har jeg valgt at ligge min blog lidt på hylden. Derfor de meget få og uinteressante indlæg. MEN. For at komme tilbage til emnet, så fyldte jeg jo 18 år i torsdags, hvilket medførte stor fødselsdagsfest i lørdags med familie og venner. Det var en super dejlig aften, med skønne mennesker, dejlige gaver, som blev rundet af med en bytur. LOVLIGT. Dagene op til og dagen derpå var dog forfærdeligt stresset, da vi skulle gøre ALT selv, plus min mor flyttede for mindre end 2 uger siden, hvilket medførte en masse maling, flytterod og kaos, PLUS Justin Bieber koncerten for lidt over en uge siden, som jeg skrev om i mit sidste indlæg - så man kan vist roligt sige, at der har været fuld skrald på. Og så skal jeg jo selvfølgelig også lige til 3 fester indenfor de næste 2 uger, for at fejre nogle af mine dejlige veninder, der alle 3 også bliver eller er blevet 18. Så ja. Det blev til lidt af et whine-indlæg, men hvad fanden, det er jo det jeg er bedst til. Jeg vil forsøge snarest muligt at ligge nogle billeder op på bloggen - de bliver formegentligt uredigerede, eftersom min egen computer er fuckdddd, men det går nok. Ellers må i have det volder dejligt! Håber i også har haft en god april måned, og at 1. maj bliver festlig, især for jer der tager i fælledparken! 

Kys herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar