Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 1. maj 2013

18 YEARS AND REUNITED WITH THE BEST


Et enkelt billede fra min 18 års, skal I da ha'! Her står jeg med 3 af mine gamle roomies, og mine 2 bedste venner fra da jeg gik på efterskole. Det var sindsygt skønt, at se dem igen, hvilket man nok også kan ane, på mit brede smil! - her kan i forresten også set mit outfit fra aftenen, bortset fra skoene! Kjolen er fra Mbym, strømpebukserne fra Topshop, og skoene, som desværre ikke ses fra Vagabond

På nuværende tidspunkt sidder jeg med en af de meget populære og hypede sorte ansigtsmasker! Jeg fik den i fødselsdagsgave, og tænkte why not? Har egentligt kun hørt positivt om den, så jeg håber man kan se forskel! Ellers sker der ikke det store - på fredag vælter jeg Næstved, da jeg skal til fødselsdag hos en rigtig god barndomsveninde, hvor vi bagefter rammer byen. Ellers prøver jeg egentligt bare at komme helt ned, efter et par hektiske uger. Jeg håber at min blogging kan blive mere regelmæssig fra nu af.

Kys, sov godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar