Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 5. maj 2013

BRACE YOURSELF, SUMMER IS COMING

Summer is coming

Som overskriften lyder; sommeren er på vej! I den anledning har jeg forsøgt at lave en lille fin polyvore, hvori der er en masse items jeg vil/ville elske at iføre mig denne sommer! Tee's og toppe i sort og hvid er must for mig, da det kan mixes med alt fra shorts til skirts. Maxi kjoler af forskellige arter, tror jeg er lige så stort et hit, som sidste sommer. Cowboy jakken og knitten fra Weekday, som også ses på denne polyvore, var jeg så heldig at få i fødselsdags gave - og til de køligere sommeraftener, er begge optimale. Når det kommer til sko, er jeg pisse kræsen, så med mindre at jeg finder de perfekte sandaler, ender det nok med, at jeg enten hopper i klipklappere eller de goe gamle converse. Derudover kan man nemt få ondt i fusserne af at rende rundt i høje sommer-stiletter eller kilehæle, så jeg vil nok mest være på jorden, denne sommer. (Desuden mangler jeg ikke højde, med mine 183 cm.) Derudover håber jeg på snart at få anskaffet mig nogle RayBan Wayfarer, helt klassiske, da det jo nærmest er et must. Se hvor alle tingene forhandles HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar