Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 20. maj 2013

THIS WEEKEND


Reposting af et gammelt billede. Hold kæft, hun er kedelig. Min fredag aften blev tilbragt med mine yndlings piger. Først lavede vi mad - det gik utroligt vellykket, og derefter en meget sen tur til Karrebæksminde strand. Der var dejligt, og dog nok ikke det klogeste, da jeg stadig døjer med lidt sygdom - men fuck nu det, jeg havde det godt i momentet. Billederne får i måske at se en anden dag - de blev nemlig knapt så flotte. Lørdag så jeg Melodi Grand Prix, ligesom resten af Danmark gjorde - og det blev jo til dansk sejr. Så smukt. Efter 13 år, synes jeg også, at det var på tide. 

Idag har jeg sovet meget, meget længe og oven i købet også sovet middagslur, på trods af at jeg stod op ved 13-14 tiden. Jeg har et godt sovehjerte. Ellers sker der ikke det store i mit liv - jeg skal som nævnt før (læs HER) tusses meget snart, faktisk om en god uges tid, og jeg glæder mig! Pisse nervøs er jeg, men jeg glæder mig. Derudover vil jeg nu heller ikke klage over det danske vejr, der har været over os, de seneste par dage. Solskin er mere end velkomment her. Håber også at I nyder det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar