Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

12.6.13

NEW IN: T BY ALEXANDER WANG





Tee - Alexander Wang, Skirt - Alexander Wang

Jeg er typen der oftest køber mine basic tee's i H&M eller lignende, da de jo altid kan fås til sølle 80-100 kr.,
og man derfor med god samvittighed oftere kan skifte ud. Min nærighed kommer rigtigt frem, når en (EN!!)
 tee koster 600 bobs, som denne T by Alexander Wang tee kostede. Jovist, den er da flot, og helt klart også i
bedre kvalitet - men er det pengene værd? Det ville jeg finde ud af, da jeg lagde tee'en i min indkøbskurv. På nettet, altså.
Pencilskirtet med flot drapering, har jeg kigget efter i lidt tid efterhånden, så jeg besluttede mig for, at smide den
oveni. Den er super flot, og helt vild blød, og selvom jeg ikke har båret den endnu, er jeg allerede glad for den.
Og så kommer det uundgåelige spørgsmål - var det pengene værd? Hvis jeg skal være ærlig, er jeg ikke helt sikker.
Både og, måske. Nu må vi se, hvordan de ser ud efter vask - måske kan jeg bedst vurdere det der, haha.
Nu vil jeg se en film og ryge en smøg. Kys! Begge items er købt på AndPants.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar