Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

25.6.13

SÅ SKIDE FUCKING STOLT


Galar Galar i Holbæk d. 23/06-2013

Bandet hedder Galar Galar, forsangeren er min bror, og jeg er pave fucking stolt. De spillede igår aften i Holbæk til Sankt Hans, og af en eller anden grund, bliver jeg hver gang så overrasket over, hvor god han er, og ikke mindst over hvor gode DE er sammen. Lidt rørt bliver jeg også, men eftersom han er min bror, finder jeg det acceptabelt. De spiller noget de selv kalder balkanrap, de skriver selv deres sange, laver selv deres rytmer og man kan virkelig ikke andet end at blive glad af deres musik. De er skide talentfulde - så find deres musik på youtube her og her, soundcloud her og hvad fanden der nu ellers findes, like deres side på facebook lige her eller tag ind og se dem. De skal opleves! Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar