Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 22. september 2013

SHE'S BAAAACK



Da jeg forleden genvandt min meget (læs: psyko ekstremt über meget) savnede laptop, genvandt jeg samtidigt et snert af min bloggerlyst. Let's face it, mit ego er for stort, til at kunne holde sig væk. Mange af dem, der før læste min blog, har naturligvis forladt mig, eftersom bloggen har stået stille - det har jeg fuld forståelse og respekt for. Jeg håber at kunne få dem og eventuelt nye læsere igen, men min blogging er stadig mest af alt for min egen skyld; min store passion for at skrive og et frirum for mig. 

SÅÅÅÅ.. hvis der skulle være nogle få enkelte, der stadig kigger ind engang imellem, så bliv, for dælen! Jeg vil forsøge at blive en bedre blogger end før - vise jer mere af mig og selvfølgelig min kærlighed for tøj og mode. Overstående billeder er fra diverse byture, fester og bare rare begivenheder, fra lidt af den tid, jeg har været væk. Jeg vil vove at påstå, at jeg ligner mig selv, men det kan i vel bedre bedømme. 

For dem der ikke aner hvem jeg er, vil jeg senere idag smide et personligt indlæg op, som forhåbentligt kan give jer en bedre indsigt i hvem jeg er, og hvad jeg står for. Kys og kram herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar