Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 22. september 2013

WHO IS SHE?


De 10 basale

~ Jeg er døbt Nanna Bjerregaard Riedel i Sandby kirke.
~ Jeg kom til verden d. 25 april 1995, hvilket gør mig 18½ år idag.
~ De første 4 måneder af mit liv, boede jeg på Amager, derefter flyttede
vi til Glumsø, hvor jeg boede 17 år efterfølgende.
~ Jeg voksede op på landet med en mor, far og storebror - den perfekte kernefamilie.
~ Jeg bor den dag i dag hos min far i Ringsted, eftersom mine forældre 
valgte at blive skilt, da jeg var 16 år.
~ Jeg er single
~ Pt. går jeg hverken på uddannelse eller har job
~ Jeg er 183 cm. høj, har oprindeligt lysebrunt hår og grønblå øjne 
~ Mine venner og veninder bor enten i Glumsø, Næstved eller København
~ Jeg er tyr i stjernetegn

De 15 personlige

~ Da jeg var 13, fik jeg konstateret svær depression. Lige siden har jeg fået
forskellige diagnoser, for nyligt borderline personlighedsforstyrrelse.
~ Min garderobe består primært af farverne sort, hvid og grå.
~ Jeg er serienarkoman og følger med i mange serier, og har også set en del færdige.
~ Jeg ryger cigaretter fast, og har gjort det i 3 år nu.
~ Min yndlings duft er Chanel no.5
~ Jeg har farvet hår utallige gange, siden jeg var 11-12 år.
~ Jeg var altid den højeste pige, hvorend jeg gik fra jeg var helt lille, og det
generede mig en del, men med årene har jeg affundet mig med det.
~ Jeg er tryghedsnarkoman og vanemenneske.
~ Mine forældre betyder alt for mig, derfor tog deres skilsmisse også hårdt på mig.
~ Jeg har både facebook, instagram og snapchat, men kik og twitter
kommer jeg nok aldrig til at forstå.
~ Jeg elsker dyr, og er faktisk både katte- og hunde-menneske, 
da jeg er vokset op med begge.
~ Jeg har 2 tattooveringer og 5 piercinger (inkl. dem i ørene), og jeg 
planlægger at få flere af begge.
~ Jeg elsker usund mad og søde sager, men frugt og salat er også lækkert for mig.
~ Jeg bider negle, og kan derfor ikke rigtigt bruge neglelak på hænderne.
~ Sort er altid det nye sort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar