Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

14.10.13

ALL THAT HAIR TALK


 



Mit meget lange, mørke hår har i mange år været et af mine kendetegn (udover min højde, obviously) og jeg har altid elsket og dyrket det, men utallige hårfarvninger skader håret altså enormt meget, og det kan tydeligt ses og mærkes på mit. Derfor overvejer jeg kraftigt at klippe de lange lokker af, for at prøve noget nyt. Jeg kommer aldrig til at blive helt korthåret, da det overhovedet intet siger mig, men som Miley Cyrus på overstående billeder så fint viser en mere mig-venlig korthåret-hed. Ja, det er nu et ord. Miley har haft mange frisurer, og den hun i øjeblikket kører, er ikke lige min stil, men det korte og dog feminine hår, hun bar rundt på førhen, tiltaler mig enormt - og så er farven da også super fin. Nu må vi se, om jeg tør tage skridtet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar