Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.10.13

AUTUMN OUTFIT





Knit - Weekday, Jeans - Monki, Beanie - Topshop, Rings - secondhand, vintage & spinning

Indlægget jeg længe har villet lave, er her endelig! Et ordentligt outfit-indlæg, skudt for 5 min. siden, med et ordentligt kamera. Efteråret er (endelig) ovre os, og det takker min garderobe mig for. Frem med de sorte jeans og de store sweatre, og på med de varme jakker og dejlige huer. Efteråret er en af mine yndlings årstider, både fordi naturen er noget af det smukkeste, men også fordi solen stadig er varm, selvom vinden er kølig. Jeg er så klar til vinter. 

En helt anden ting, så er Justin Timberlake billetterne i hus. Jeg sad klar kl. 8 imorges, og nu er de mine. Jeg glæder mig som et lille barn, til at skulle se min store kærlighed. Ha. Skal i også ind og se ham?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar