Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

30.10.13

BLACK FRIDAY




Jacket - Levis | Knit - Gina Tricot | Jeans - Monki | Shoes - Vagabond

I fredags havde jeg ENDELIG en oplagt mulighed for, at komme ud i det fri og få taget outfitbilleder. Kameraet var pakket, men først da det skal bruges, finder jeg ud af, at jeg har efterladt SSD kortet derhjemme. Så dum er jeg nemlig. Men det stoppede mig ikke, som i nok kan se, så det blev desværre til iphone-billeder, som på trods af alt, faktisk er blevet fine, synes jeg. Her har jeg desuden turtleneck sweateren i aktion, som jeg viste i dette indlæg. Fredag skulle jeg til en frisør på Gammel Kongevej og få klippet de lange lokker af, men som i nok kan se, er disse billeder taget før det skete. Billeder af min nye frisure kommer snart. Hvad synes i om outfittet? For sort, eller fungerer det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar