Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

20.10.13

GIVING RESPONSE


Jeg er selv pisse dårlig til det, når jeg læser blogs, så måske er det lidt ironisk og hyklerisk, men det er jeg egentligt pisse ligeglad med. At få respons på en blog er ikke kun ros (men det er det jo selvfølgelig også.. og det er mere end velkomment, heh) men det er også konstruktiv kritik, hvad jeg kunne gøre bedre, hvad der er relevant og interessant og bare i det hele taget, om I kan lide, det jeg laver. At lave indlæg uden respons, er lidt ligesom at famle i blinde - jeg prøver mig frem, men er langt fra sikker, om jeg er på rette vej. Derfor beder jeg om 1 minut fra dig - smid en kommentar på et indlæg, du synes er fedt, og måske en på et, der kunne gøres bedring. Jeg vil så gerne høre jeres mening og holdning. Om jeg gør noget ved det, skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil i hvert fald tage det til mig, og prøve at flette jeres og mine ideer sammen. 

Her til aften har jeg været i biografen og se Kvinden i buret med min søde far, og det er en solid dansk krimi, jeg klart kan anbefale dem, der holder af danske film. Imorgen står den bare på sofahygge og blogging. Jeg er begyndt på noget nyt, jeg ellers aldrig har forsøgt mig i; planlagte indlæg. Det er super rart at kunne lave indlæggene som ideerne kommer til mig, og så planlægge dem ud i fremtiden. Hvad synes I om det? Skal indlæggene være fra lige nu og her, eller er i vold ligeglade?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar