Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 24. oktober 2013

NEW IN: VINTAGE COATS






Peacoat - Secondhand | Trenchcoat - Secondhand | Tee - Cheap Monday | Skirt - Asos

Da jeg for et stykke tid siden var inde og besøge min kære moder på Nørrebro, faldt jeg over disse to fantastiske frakker, i en lille genbrugsbutik. Den første sorte ligner noget man pt. kan købe i alle butikker, med den herrelignende-facon. Den er samtidigt super varm, og ideel for at kunne gemme sig væk, hele vinteren. Den anden er en mere klassisk trenchcoat i sandfarvet, og den er mere en overgangs frakke, da stoffet er tyndt men super lækkert. 

Jeg finder sjældent ting i genbrugsbutikker, især til så gode priser som disse, så måske var heldet bare med mig, den dag. Men det kan i hvert fald betale sig lige at kigge ind, hvis man på en kedelig tirsdag, ramler ind i en lille genbruger på et gadehjørne et sted i København. Jeg er i hvert fald vanvittigt glad for mine 2 fund til helt overkommelige priser; flere af dem tak!

Hvad synes I? Kigger i tit i genbrugsbutikker? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar