Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

29.10.13

PASSION FOR FASHION


Jeg har mest tøj i farverne... sort, hvid og grå.

3 ord der bedst beskriver min stil, ville være... nordisk, sofistikeret med et twist og minimalistisk.

Jeg har mest af... tee's i sort/hvid/grå, jakker i utallige former og lækre knits.

Mine stilikoner er... Marie Jedig fra Vilde Kaniner, Elin Kling og til tider Rihanna.

Mine drømmekøb er... lækre læderbukser fra Helmut Lang, en Balenciaga taske og et par Acne Pistol støvler.

Det der inspirerer mig mest, er... gademoden i København. Jeg er allermest inspireret, når jeg kører igennem indre København, og ser på smukke mennesker.

Mit sidste køb var... en pelsjakke fra Notion 1.3.

Det næste jeg vil erhverve mig er... en lang, sort cardigan/frakke, eventuelt fra Brics - de bringer et fedt udtryk til et ellers simpelt outfit.

Min yndlings high-street butikker er... H&M og Weekday. H&M har b.la. billigt, lækkert basic tøj, imens Weekday har kvalitetstøj i overkommelig prisleje.

Den ultimative shop-amok by er... Paris, selvfølgelig. Jeg har aldrig været der, men ville være ekstatisk, hvis jeg var.

Når det kommer til smykker, foretrækker jeg... enkle smykker i ægte sølv eller sort rhodineret, eller chunky, vintage smykker med personlighed.

3 ting enhver garderobe bør indeholde er... en lækker sort læderjakke, et par perfekt siddende sorte skinny jeans og et par klassiske Ray Ban Wayfarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar