Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 12. oktober 2013

THAT SEXY BLACK LINGERI

that black lingeri

Vi har det (forhåbentligt) alle sammen på; undertøj. Men hvem har sagt, at det nødvendigvis skal være mormortrusser og en t-shirt-BH fra kvickly? That's right, ingen. Jeg synes blonder er super lækkert, og hvis jeg var en b-skål, havde jeg ikke tøvet, med at købe nogle af disse flotte bh'er. Men vi kvinder må jo nu engang acceptere vores former, og hvis i ligesom mig har svært ved for eksempel at finde den rigtige størrelse - hvem fanden er den idiot, der har bestemt, at soft bras skal være i S, M og L? For lille i skål, for stor i omkreds. Nice work - så må vi nok holde os til bh'erne med ordentligt støtte. Men det betyder jo ikke, at det ikke stadig kan være sexet og med blonder! Når det kommer til underdele, føler jeg mig allermest tilpas i g-strenge, men faktisk synes jeg at hipster/trusser kan være mindst lige så frække, så længe de er i lækkert materiale og design. Derudover synes jeg at de højtaljede trusser fra Dolce Gabbana er super lækre, og hvis prisen ikke havde været så pebret, havde jeg straks købt dem, selvom der med garanti kan findes billigere alternativer rundt omkring. Og piger, bare fordi i ikke har en mand, i kan vise det frem for, kan i stadig hoppe i det lækre undertøj. I sidste ende handler det jo om selv at føle sig godt tilpas, og iført overstående undertøj ville jeg nok føle mig en tand mere dejlig.

And last but not least; et par sprøjt Chanel no. 5, and you're good to go.
Se hvor alle tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar