Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

27.10.13

WHAT'S UNDERNEATH THE CLOTHES?


Jeg indrømmer gerne, at mode er en stor passion for mig. Jeg elsker at shoppe, følge tendenserne og at blive inspireret af smukke mennesker. Men denne blog er meget mere personlig for mig, det er ikke bare en mode blog. Min passion for at skrive og udtrykke mig er mindst lige så stor, så naturligvis fylder det også en del. Mode blogs er utroligt populære, og det forstår jeg skam godt, eftersom jeg selv finder dem inspirerende, men jeg vil godt bilde mig selv ind, at min blog er mere end det.

 Jeg vil sætte personlighed på mine indlæg, vise mere end blot hvilket tøj jeg craver. Hvor plat og cheesy det end lyder, vil jeg sætte mit præg på verden; ikke blot for min sans for mode (lidt selvfed må man vel godt være, jeg er jo trods alt blogger) men også for mit syn på livet. Jeg er hverken den smukkeste, rigeste eller klogeste person i verden, langt fra faktisk, men jeg er mig, og ved at have en blog, giver jeg et stykke af mig selv. 

Jeg er ikke perfekt, jeg kunne næsten ikke være længere fra, men det er okay, tror jeg. For det er det, der gør, at i kan relatere til mig. Jeg har ikke penge til at købe alt det, jeg drømmer om, og jeg har problemer og svagheder der sommetider står i vejen for mig. Jeg vil gerne have, at min blog er et sted, hvor jeg kan dele de ting jeg tænker på halv 3 om natten, de tanker der nogle gange får mig til at ønske mig langt væk men også de øjeblikke, hvor alting står lys klart for mig. Men som jeg lagde ud med at skrive, er mode stadig en stor del af mig, så det fylder selvfølgelig også her på bloggen. Jeg håber i vil tage ligeså godt imod de personlige indlæg, såvel som de mere mode relaterede indlæg, og jeg vil gøre mit aller bedste, for at mixe disse to. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar