Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

10.10.13

WHEN THE SNOW COMES

Black winter
Jeg skal med glæde være den første til at indrømme, at min stil hverken er farverig eller særligt inspirerende, men når det så er sagt, synes jeg selv den er minimalistisk, klassisk og helt rigtig for mig. Disse items har JEG tænkt mig at iføre mig denne vinter (enten i mine drømme, eller i billigere udgaver); Soft knit; bløde, oversized knits er igen i år et must, det er det i hvert fald for mig. Perfekt til at gemme sig væk i, når vinterdepressions symptomerne kommer snigende, men også super gode til at holde varmen i, når vi rigtig når minusgraderne. Jeg vil iføre mig dem i grå nuancer, hvid eller helt klassisk sort. Leather jacket; perfekt til at have inden under frakken, hvis man kun er i t-shirt eller lignende. Der findes utallige flotte læderjakker i mange prisklasser, men denne fra Rick Owens har stjålet mit hjerte. Skinny black jeans; kan i teorien bruges året rundt, men især i vintertiden. Tilføj stor sweater og rå støvler og voila, et simpelt men lækkert outfit. Boots; jeg er super kræsen, når det kommer til sko, men denne vinter SKAL jeg finde de perfekte støvler. De skal være rå og helst ikke for feminine, men samtidigt flotte og i lækkert materiale. Skirts; jeg er virkelig blev glad for nederdele, og bruger dem jævnt ofte, men nu da kulden overtager vores kære Danmark, er det vigtigt at huske strømpebukserne! Personligt synes jeg at de kan give lidt ekstra til et outfit. Fur coat; For nyligt anskaffede jeg mig en pels jakke i sort, som jeg synes er super lækker. Den har hætte på, hvilket jeg synes giver den et lidt mere råt udtryk. Om den er ægte eller ej, er jeg ikke sikker på, hvis jeg skal være ærlig, men selv hvis den ikke er, er det også okay. Den er i hvert fald dejlig varm og super fin at have på, så win!

Tilsæt stor, dejlig frakke, oversized, tykt tørklæde, lækre luffer og voila; winter is your bitch.
Se hvor tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar