Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 22. oktober 2013

WISHLIST

Wishlist

Alexander Wang coat: Jeg ledte faktisk efter en andel model og i sort, men det kunne jeg simpelthen ikke opstøve på polyvore - derfor valgte jeg denne, der nu også er meget lækker. Jeg synes for tiden at lange, store herrelignende frakker er super flotte, og Alexander Wangs bud er slet ikke så ringe endda. Balenciaga City: Jeg har længe været forelsket i Balenciagas utroligt smukke tasker, og den besættelse fortsætter. Det lækre design og flotte læder er lige mig. Need I say more? Chanel nailpolish: Jeg er fornyligt stoppet med at bide negle, en vane jeg valgte at vænne mig af med, da jeg egentligt gerne ville have flotte, velplejede negle. Dertil hører selvfølgelig flot neglelak, og Chanel laver nogle fantastiske nogle. Acne Pistol boots: Disse har jeg også længe crushet på. De har en vis edge på en feminin måde, der altså fanger mig. Øv. En dag bliver de mine! Helmut Lang leather pants: Jeg er på udkig efter et par lækre læderbukser, og disse fra Helmut Lang er lige sagen. Hvis de da ikke var så dyre.... Macbook Pro: Min computer har kæmpet bravt, men må erkende sit nederlag; den er død. Derfor er jeg på udkig efter en ny laptop, og Macbook Pro er virkelig lækker. Chanel bag: Last but not least... enhver modeglad kvindes drøm; the chanel bag. Den er så smuk, så smuk, og den ville se fantastisk ud på min arm. Suk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar