Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 20. november 2013

A LOT OF NEW IN'S




Notion 1.3 coat, Asos dress, Vagabond boots

Mange nye ting i aktion her; den utroligt hypede jakke fra Notion 1.3 er jeg simpelthen blevet så vanvittigt glad for. Den er stor, fluffet, varm og rigtig meget mig. Den er perfekt til at gemme sig væk i, noget jeg har tænkt mig at gøre det meste af vinteren. Her ses støvlerne lidt bedre, og jeg er stadig lykkelig over at jeg investerede i dem. De er chunky, rå og ret perfekte. Kjolen fra asos viste jeg jer tidligere i mit indlæg og smock og skater kjoler her, og jeg måtte straks klikke den hjem. Den er god til stort set alle sæsoner enten med bare ben eller tykke strømpebukser, eftersom den er rimelig tyk, hvilket jeg finder meget praktisk. Generelt er jeg ret vild med dette outfit, da det er minimalistisk, sort og stilrent. Hvad synes i om de mange outfitbilleder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar