Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

2.11.13

A TREND I DIG: SKATE & SMOCK DRESSES


En trend, der for tiden taler utroligt meget til mig, er de såkaldte smock kjoler og skater kjoler. Jeg ejer i forevejen et skater skirt, men jeg synes at en skater kjole, ville give et helt andet udtryk. Jeg synes de er fine og simple, og et godt alternativ for de kedelige jeans. Jeg er en stor fortaler for oversized tøj, og disse smock kjoler er et perfekt eksempel. De er oversized og casual på den helt rigtige måde, da mange kjoler ofte kan få et for "fint" look i mit hoved. Og så er de fleste af disse på overstående billeder jo i totalt overkommelige priser. Til styling til begge slags kjoler ville jeg tilsætte nogle rå, klodsede støvler og en masse ringe. Jeg vil i hvert fald straks investere i nogle af disse fantastiske kjoler, så snart der tikker penge ind på min konto igen. 

Alle kjoler på overstående billeder kan findes på asos hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar