Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.11.13

DID YOU KNOW?



Jeg har siden mine aller yngste år, set ældre ud end jeg var, selv som baby. Da jeg var 7, ville jeg gerne gå til ridning, men så fandt jeg ud af, at jeg er pisse bange for heste. Da jeg var lille, havde vi høns, og jeg gav dem alle sammen navne fra Disney film. Jeg har både gået til svømning, håndbold og spring gymnastik. Jeg er boldmongol på fuld skrue. Mit selvværd er utroligt lavt. Jeg havde pagehår til jeg var 8-9 år. Jeg kan ikke sove, hvis der er larm eller lys. Jeg spiser slet ikke fisk, og det er efterhånden blevet en principsag. Jeg fik navlepiercing som 15 årig. Jeg har tillidsproblemer. Jeg glæder mig utroligt meget til at flytte hjemmefra, selvom jeg elsker at bo med min far. Jeg er voldsomt doven, og helt afhængig af dårlige realityserier. Jeg har aldrig haft bøjle eller huller i tænderne, for den sags skyld. Jeg har haft blond hår. Værste beslutning nogensinde. Jeg har et vanvittigt tæt forhold til begge mine forældre, den dag idag. Som barn var jeg verdens gladeste pige. I år bliver den første jul nogensinde, hvor jeg ikke er sammen med begge mine forældre. Jeg er stædig omkring alt, og vil altid have ret. Mine yndlings fag i folkeskolen var dansk og engelsk, og matematik og fysik/kemi var det værste. Jeg tror ikke på gud, men jeg kalder ikke mig selv for ateist. Jeg er vokset op med både hunde og katte, og elsker begge. En af mine største fobier er, at få noget skarpt i øjet. Jeg synes at Anders Matthesen er Danmarks sjoveste mand, og jeg har set alle hans shows. Som 10-årig var jeg 169 cm. høj, idag er jeg 185 cm. ca. Jeg tror på kærlighed ved første blik. Jeg har aldrig været til bryllup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar