Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.11.13

FALL OUTFIT

Gina Tricot knit | T by Alexander Wang skirt

Et outfit fra før jeg klippede halvdelen af mit hår af, det var fandme blevet langt! Outfittet her er et jeg aldrig fik vist jer, men ikke destromindre er det her nu. Ideen om en oversize overdel og smal underdel tiltaler mig stadig ekstremt meget, og det ses også tydeligt i mine tøjvalg. Noget helt andet er, at jeg ekstremt gerne ville lave flere outfit indlæg, da det egentligt er noget af det, jeg selv finder aller mest inspirerende på andre mode blogs, men jeg bor desværre ud til en stor vej med huse på hver side, så der er ikke rigtigt nogle oplagte baggrunds-muligheder. På Nørrebro derimod, hvor min mor bor, og i det hele taget i Københavns området, er der mange flere muligheder, så det er selvfølgelig en oplagt mulighed, at jeg tager mit kamera med der, selvom det kun er hveranden weekend. Bum, så fik i lige lidt forklaring fra min side af, med hensyn til outfit indlæg Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar