Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 17. november 2013

HIGHSTREET OPTIONS

Highstreet options

Jeg elsker at drømme mig hen i dyre mærker, og det ses ofte på bloggen, men sandheden er jo, at jeg overhovedet ikke har råd til meget af det, derfor synes jeg det var på tide, at jeg også gav highstreet-kæderne et klap på skulderen. Jeg holder nemlig selv af købe mit basic tøj i H&M, og Weekday har også nogle lækre items i god kvalitet, så nu skulle det være, at jeg gav jer en mere prisvenlig polyvorecollage. Som altid er sort en dominerende farve i mit univers, og disse eksempler kunne jeg sagtens finde på selv at klikke hjem. Oversized sweatre, grove støvler, stramme underdele og store jakker kan findes i alle prisklasser, så det er bare med at søge sig frem. Jeg er især vild med den fine top med tynde stropper fra Gina Tricot, og den store jakke fra Weekday. Se hvor tingene er fra her. 

2 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre ting! jeg drømmer jo også om alle de dyre ting med i virkeligheden er det jo highstreet tingene som der fylder i skabet :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er desværre den bitre virkelighed! Men highstreet-kæderne gør det jo også rimelig okay, selvom det bare ikke er i samme kvalitet. Super fin blog du har forresten!

      Slet