Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.11.13

I REALLY NEED

I really need

Man kan vist roligt kalde det jeg udsætter jer for, for polyspam - men mit mode-elskende hjerte forelsker sig på ny hver evig eneste dag, men jeg har for en gangs skyld forsøgt at være en anelse mere realistisk. I mit hoved mangler jeg nogle key items, for at fuldende den perfekte garderobe, og det er her denne lækre collage kommer ind i billedet. Min besættelse af læder er forresten blevet værre, som i nok kan se. Her ses nemlig mine nødvendigheder;

Super stramme sorte jeans: noget enhver blogger MÅ eje, og jeg har hørt en fugl synge om, at Dr. Denim's modeller er rimeligt tilfredsstillende, så jeg tror det bliver det, jeg satser på. Det er dog skide vigtigt at de passer til lige præcis ens egen kropstype.

Læder leggins: I brækker jer sikkert over hvor mange gange jeg viser jer dem, men jeg må eje dem. De er intet mindre end perfekte, og jeg er i desperat mangel af nogle benklæder i læder.

Læder cap: Prikken over i'et på et ellers semi kedeligt outfit. Derudover synes jeg at den har den vildeste attitude, og det er f.eks. en lækker kontrast til en mere feminin kjole.

Læder skørt: What is there to say? Jo mere læder, jo bedre. Det siger stemmen i mit hoved i hvert fald. Igen er det lige en tak mere spændende end et almindeligt skater skirt, og det giver et helt andet udtryk.

Læder shorts: Jeg synes læder shorts er super frække, især til nøgne, solbrune ben. Jeg kunne sagtens se mig selv i disse.

Sunglasses: En absolut nødvendighed, jeg endnu ikke har taget mig sammen til at bestille, selvom jeg længe har sukket efter dem.

Lang jakke: Er vild med denne fra brics. Har nævnt den før, men ØV hvor er den bare lækker. Måske skulle jeg kigge efter et billigere alternativ?

Herre inspirerede sko: Jeg besluttede mig for nyligt for, at jeg ville have nogle. Jeg har egentligt ikke leget med tanken før, men til en kjole eller skørt tror jeg, at det ville fungere voldsomt godt. Så nu gælder det bare om at finde de perfekte, selvom disse fra Saint Laurent er pisse fine (og dyre!!)

Se hvor tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar