Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 13. november 2013

ISABEL MARANT x H&M

Isabel Marant x H&M

De fleste ved nok godt, at Isabel Marant's linje for H&M kommer på gaden imorgen, og i den anledning har jeg udvalgt et par favoritter. Jeg synes overordnet der er rigtig mange lækre ting, og Isabel Marant som designer, rammer generelt ret godt min stil, derfor synes jeg personligt at hendes samarbejde med H&M er fantastisk, da det giver os fattigrøve en chance. Som altid bliver det gode formegentligt revet væk inden for 10 minutter, men forhåbentligt er der lidt tilbage, når jeg engang rammer H&M. Tjek eventuelt kollektionen ud på H&M's hjemmeside her, og se hvor tingene fra collagen er fra her.

Har i fundet nogle favoritter i bare SKAL have fingrene i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar