Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 11. november 2013

LOVING THE LEATHER

In love with leather

Læder er et materiale, jeg aldrig rigtig har anderkendt, og heller ikke har gidet at bruge så mange penge på, men inden for det sidste års tid, er det virkelig gået op for mig, hvor lækkert et materiale det er. Det er smukt, blødt, eksklusivt og pisse fedt. For at det ikke skal være løgn, kan man til dags dato finde næsten alle beklædnings dele i læder. Caps, BH'er - you name it. Så jeg valgte at gå all in på min fine polyvore collage. Helmut Lang læderbukserne har jeg sukket over før her på bloggen, og jeg har stadig våde drømme om dem. Læderjakker er noget ALLE burde eje, og jeg er især forelsket i Rick Owens bud på disse. Stella McCartney støvlerne er så over the top, at jeg ikke kan andet end at elske dem. Om jeg selv ville hoppe i dem, er så en helt anden historie. Derudover craver jeg også et skater skirt ala leather, men har ikke fundet den perfekte endnu, der er prisvenlig. Læder kan hurtigt få et råt og "biker" look, så at style det med et mere feminint outfit, ville nok være en sikker vinder. Se hvor tingene er fra her.

Er i lige så vilde med læder som jeg er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar