Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

25.11.13

MY FAVORITE BAG


Jeg tænkte at jeg ville vise jer min yndlings taske, som jeg fik i gave af min mor for et halvt års tid siden. Den hænger stadig som klistret til min skulder, når jeg er ude. Den er i det blødeste lammeskind, og jeg elsker at den er så rummelig, uden at være en weekendtaske. De små rum er perfekte til tyggegummi, en læbepomade eller andet småt, og det ydre mellemstore rum bruger jeg primært til pung og andre ting, jeg gerne vil have ved hånden. Jeg synes selv at den er vildt flot og minimalistisk, og så er den ovenikøbet så blød og behagelig, at den er noget nær perfekt. Selvfølgelig er det ikke en Balenciaga, meeeen... hvis jeg skal nøjes med denne, indtil jeg en dag får råd til en Balenciaga baby, så er det også i orden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar