Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

16.11.13

ROCKING THAT GANGSTA LOOK




Unknown fur | Only top | Asos skirt | unknown sunglasses | Glitter beanie

I mandags følte jeg mig som en pimp blandt andet iført min lækre pels, jeg et par måneder tilbage købte på asos marketplace. Jeg er ekstremt glad for den, eftersom den er voldsomt blød, har en stor hætte og er super varm. Tilsat mine solbriller i Wayfarer stil og min "bad hair day" hue, følte jeg mig en smule sej, haha. Her er støvlerne jeg viste her også i aktion, og jeg er stadig ovenud tilfreds med mit køb. Kontrasten mellem en klassisk pels og solbriller/hue/støvler looket er jeg ret vild med. 

Noget helt andet er, at jeg forhåbentligt meget, meget snart får en splinter ny computer! Jeg glæder mig ekstremt meget til at kunne blogge på mine egne præmisser, og måske med bedre billedredigering. Jeg glæder mig i hvert fald til at få en ny baby!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar