Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 1. november 2013

SHOWING OFF MY NEW HAIRDO


Som det ret tydeligt ses, har jeg fået klippet en del cm. af. Det lyder måske fjollet, men jeg var ekstremt nervøs og bange, over at skulle have klippet det af. Måske fordi jeg er vant til at have identiteten som hende med det lange hår, og det har et eller andet sted altid været min ting, at have vildt langt hår eller måske er det bare fordi, at det er en stor forandring, og jeg er vanemenneske. Jeg skal i hvert fald lige vende mig til det, men jeg er allerede glad for det. Det er blevet så meget sundere - både at se og mærke på. Jeg prøver også at få min egen hårfarve igen, hvilket er pisseirriterende, fordi det tager tid, men jeg fik taget et ordentligt stykke af det mørke af, så det går fremad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar