Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 4. november 2013

THE JOY OF SHOPPING



Da jeg læste dette indlæg af Marie Jedig, blev jeg så inspireret til at lave et selv - mest af alt for at gøre det lidt mere overskueligt for mig selv, men også for jer læsere. Vi er kun 4 dage inde i måneden, og jeg har allerede shoppet mere end hvad der er godt. Ikke destro mindre er jeg enormt ekstatisk over mine køb; 

Notion 1.3 jakken nævnte jeg i dette indlæg, og den er nu i min varetægt. Jeg er stadig oppe og køre over den, da den er stor, vamset, lækker og intet mindre end perfekt til denne vinter. Vagabond støvlerne viste jeg jer i dette indlæg, og det var kærlighed ved første blik. Jeg kan slet ikke vente med, at style dem med skaterskirts eller skinny jeans. Jeg tror de vil sidde fast på mine fødder, det næste lange stykke tid. Gina Tricot BH'en er lækker, i blonder og sexet. Jeg håber så inderligt, at den har det perfekte fit, da det jo er pisse svært at gennemskue over nettet, men jeg krydser fingre, for hvis det er, bestiller jeg nok også en hjem i hvid.... Asos kjolen besluttede jeg mig for at købe, da jeg lavede dette indlæg. Den er afslappet, oversized og brugbar til stortset alt. Og så til den lille Nikon remote... Nok det bedste køb af alle, haha. Nu kan jeg klikke billeder, uden at skulle hen og sætte selvtimer på mit kamera for hvert billede. Fantastisk lille stykke apparat, der nok vil blive brugt en del.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar