Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 21. november 2013

THIS CHRISTMAS

This christmas

Julen nærmer sig med hastige skridt, og dertil hører naturligvis julegaver. Jeg er bestemt ikke nem, at købe gaver til. Min ønsker er - desværre for min familie - ret dyre, og det er derfor en opgave i sig selv for mig, at finde ting jeg ønsker mig, der ikke er så fandens pricy. Men dette er jo blogland, og i bloggernes land er det næsten obligatorisk at drømme stort, så her er nogle af mine urealistiske (og selvfølgelig også realistiske) julegaveønsker:

Leather pants: Jeg gider ikke engang sige noget. De er så fandens lækre.
Rabbit foot: Så smuk en ring, kreeret af Jane Kønig og Marie Jedig.
Underwear: Undertøj har man altid brug for, og et lækkert blonde sæt ville jeg med glæde tage imod.
Boots: Disse fra Acne har jeg længe elsket, og min og min families økonomi taget i betragtning, kommer jeg til at elske dem lidt længere endnu. På afstand.
Nailpolish: Jeg er for kort tid siden stoppet med at bide negle (jeg er pisse stolt af mig selv), og jeg ønsker mig derfor neglelakker i smukke farver.
Camera: Har vist jer dette kamera fra Nikon før, så den store forklaring har i vidst ikke brug for, men hold nu kæft, hvor ville jeg ønske, det var mit.
Sunglasses: De er så overdrevet cool, og noget enhver burde eje, og jeg ejer dem ikke. Endnu.
Earring: Denne horn ørering er så absurd smuk, og selv hvis jeg ikke får den i gave, skal jeg eje den.
Bag: Jeg er hovedkulds forelsket i Balenciagas tasker, så det er ikke den store overraskelse, at en af disse måtte med. Selvom jeg aldrig ville få den i gave. Suk.
Cream, mascara & parfume: Lige præcis juleaften elsker jeg at ønske mig lækre cremer, make-up og parfumer, af den simple grund, at jeg er for nærig til selv at købe det. Jeg bruger det jo hver dag, men det er skide rart at få lageret opfyldt i julen.
Coat: Jeg er så vild med denne fra Brics, og den ville se så fantastisk ud i min garderobe.
Se hvor tingene er fra her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar