Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

27.11.13

VILD MED JANE KØNIG

Jane Kønig

Dette indlæg er ikke sponsoreret - kun i mine drømme - men jeg synes det var på tide at dele mit hemmelige smykke crush med jer - nemlig Jane Kønigs smykker. De har en vis minimalisme og råhed over sig, der gør at jeg sukker efter flere af hendes designs. Jeg er specielt glad for smykkerne i sort rhodinering, da jeg synes de er en tand mere edgy, men også i sølv er de super flotte. Især horn øreringenerabbit foot ringen og v-ringen drømmer jeg om, men helt uden pis, er der virkelig mange flotte kreeringer. Det eneste minus for mig er den lidt pebrede pris, der bringer den nærige side af mig frem, men i sidste ende er det jo en investering der forhåbentligt holder mange år frem.

Se Jane Kønigs mange smukke smykker her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar